Om föreningen

I helt nya stadskvarter finner man BRF Sjödalsterrassen 2, Svanenmärkta bostadsrättslägenheter om 1-5 rok. Vår förening erbjuder en plats där man kan trivas, umgås och må bra med familj och vänner.

Ett boende i BRF Sjödalsterrassen 2 erbjuder livskvalitet. Alla lägenheter har uteplats eller balkong. I vår fastighet finns både garage för cyklar och bilar. Uppe på taket har vi en riktigt härlig takterrass där det finns utekök med grill, matplatser, sittgrupper samt ett soldäck. På innergården är fokus på lek för de allra minsta men också avkoppling för vuxna.

I området finns även trevliga spår för en joggingtur och Sörmlandsleden passerar sjön. Trehörningen är en del av Paradisets naturreservat som är Huddinge kommuns största sammanhängande skogsområde.